998

998

3 پاسخ

  1. سلام
    خیلی نازه مخصوصا اون حالتش موقعی که به دنیا سلام می کنه :)دوسش دارم .
    باید به اقا شازده بگم که اتفاقا فهمیدن فلسفه ی وجودیش خیلیم راحته یه نگاهی به ماها بندازه که میایم می بینیمش حلههههه 🙂

  2. عسل خوبه. مقویه. 72 تا خاصیت داره شازده. اینا برای فلسفه وجودیش بس نیست؟

  3. ای باباااااا اقا امین تو هم با این اشکال نگارشیت پاک ابروی ما رو بردیااااا!!
    کاش قبل از نظر دادن متن انگلیسیشم خونده بودم!
    اخه عزیز من واسه عسل که ضمیر» او» به کار نمی بریم !!شما باید می گفتی اسانتر از…..خود» ان» است اوکی؟؟؟؟
    اخه گفته بودی» او» من فک کردم منظور شازده ست ولی با خوندن نظر لوبیا و بررسی مجدد!!! متوجه شدم منظور عسله!می بینی تورو خدا

پاسخی بگذارید

